mandag den 9. juni 2008

Rosenfestival
























Mine roser køber jeg hos Knud Pedersen som ejer rosenposten (http://www.rosenposten.dk/)
Rose du rescht, Falstaff, chianti, Alchymist, Grace, New dawn, Jaques Cartier, Golden celebration, Graham Thomas, Rhapsody in blue, Souvenir du Dr. Jamain, Cardinal de Richelieu og Allan Titchmarch er nogle af de mange roser jeg har i haven. Engelske, slyng, busk, Damascena, remontant og gallica roser. Alle er de fantastiske flotte og noget nær min yndlings plante.

3 kommentarer:

  1. Åh de skønne roser - jeg har desværre kun 4 af slagsen. Min absolutte favorit er "Constance Spry" med nærmest kuglerunde romantiske, lyserøde roser. din have må se vidunderlig ud nu hvor de begynder at blomstre ;0)

    SvarSlet
  2. Ja, de der roser er bare fantastiske. Den rose du omtaler har jeg ikke, men mon ikke der er plads til en mere :))
    Jeg har truet min mand med at vi må flyttet til hus med størrer have. Der er snart ikke mere plads i den vi har. Selvfølgelig kan jeg fjerne hele græsplænen........men!!

    SvarSlet
  3. Uhm, sikken kavalkade :-)

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...