torsdag den 12. april 2012

Sjov

Jeg er begyndt at bruge endomondo, et sjovt program man kan bruge til sin smartphone. F.eks til at tracke ruter, angive løbetider osv.
Jeg bruger den til al fysisk aktivitet, det er uhyre nemt at bruge, også til f.eks gå ture. Så kan man se hvor langt man har gået, med hvilken hastighed osv.
En del af mine idrætskollegaer bruger den både i undervisningen med også privat. Ja  den ene var til og med så sød at vise mig hans sidste løberute................på 27km. Nok ikke lige det antal kilometer jeg kommer til at løbe ;)
Men det er altså sjovt at bruge den, så man kan holde styr på hvor meget man egentlig bevæger sig.

2 kommentarer:

  1. Den vil jeg prøve, det kan være at den kan anspore til at sætte farten lidt op når jeg lufter hunde i skoven. Tak for inspirationen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er virkelig en smart app............jeg bruger den til al aktivitet, det er sjovt at se hvor meget man bevæger sig.

      Slet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...