fredag den 6. februar 2009

Endelig..................

Efter at havde ligget syg i 3 dage haltede jeg mig igennem torsdag og fredag på arbejdet. Det er faktisk ganske hårdt at være på job, når man stadig har lidt feber og sygdom i kroppen. Jeg kunne nok godt være blevet hjemme, men der var alligevel en del der skulle ordnes inden ferien
Men nu er det sikkert, nu har jeg ferie i en uge. Det er bare super dejligt, så dagene skal nydes.......
biografen, museer, en tur til Sverige og ud at spise..............
Min husbond er i køkkenet for at ordne lidt luxusmad til i aften. Det er ubeskriveligt dejligt at ens mand elsker at lave mad, når det ikke står så højt på min hitliste. En god flaske rødvin (vi elsker de italienske) og en video. Vi har lejet " det som ingen ved", som efter sigende, skulle være ganske spændende.
God weekend!

5 kommentarer:

  1. Kan vi bytte mand en gang imellem? Bare en dag om måneden eller sådan noget? Nå ikke? Ok, min er såmænd også god nok, og jeg er alt i alt fuldt ud tilfreds med ham, men madlavning er godt nok ikke hans største fornøjelse, desværre. Men så kan han så meget andet...

    Fy da, at gå på arbejde med feber - du er kun tilgivet, fordi du har ferie nu :-) God ferie til dig.

    SvarSlet
  2. Hvis din mand er god til havearbejde eller en god handymand er en bytning en god ide. Min mand er en superkok, men en handymand, det er han ikke! :0)

    SvarSlet
  3. Jamen det er jo det, jeg altid har sagt: den perfekte mand er en blanding af mindst tre mænd ;-)
    Min ikke-blandede er måske ikke vild med havearbejde (han udfører det dog), men han er en fantastisk handyman, intet mindre.

    SvarSlet
  4. Også rigtig god weekend til dig - og god ferie!
    Du er heldig at have en mand, der kan lige at lave mad. Min mand gør det nødtvungent, når vi skal have gæster :-)

    SvarSlet
  5. Madame:
    Ja jeg er rigtig heldig i den afdeling. Og god søndag til dig

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...