lørdag den 16. august 2008

Garden Fair i Frederiksborg slotshave










Løber af stablen her i weekenden og vi var på besøg i går fredag.
Jeg havde fået nogle fribilletter og tak for det. Entreen er ellers 90 kr, som syntes noget i overkanten når det nu er en slags salgs messe.
Der var ikke mange mennesker, måske er markedet for disse haveudstillinger mættet, jeg ved det ikke. Men blomsteropsatserne var nu meget flotte. Det er jo ikke ligefrem det man har i sin have, men det er sjovt at kigge på alligevel.
Alt var tilsalg, stauder, roser, spabade, havemøbler, "vindmusikuroer" (ja eller hvad de nu hedder), karameller, mad, delikatesser. Men sig mig, hvorfor sælges der læderjakker og cdere med irsk folkemusik? For ikke at tale om irsk tøj, t-shirts mv? Det har jeg svært ved at forbinde med en udstilling der hedder Garden fair.
En af "butikkerne" var speciel opfindsom med hensyn til at reklamere. Pigen på billedet er faktisk en reklamesøjle for Blomster Jørgensen i Helsinge. Hun er udstyret med en overdådig kjole lavet at blomster. Friskt indslag!

3 kommentarer:

  1. Det er fantastisk flotte billeder, du har taget! Ja, prisen er nok lige i overkanten, når det er en salgsmesse. Det var spændende at høre om - tak fordi du fortæller :-)

    SvarSlet
  2. Det er første gang jeg besøger din blog. Du skriver rigtig godt om mange forskellige emner. Det er dejligt afvekslende - så jeg har faktisk læst alle dine indlæg. Hver eneste et, og det har været rigtig spændende.

    SvarSlet
  3. Hej Jens.
    Velkomme til og tak for de pæne ord.
    Du er selvfølgelig altid velkommen til at kommenterer mine indlæg.

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...