fredag den 23. maj 2008

Tomatplanter


Fik plantet for mange tomatfrø, så nu har jeg sendt en efterlysning ud til mine dejlige kollegaer- eller er det en fremlysning. Tomatplanter søger nye hjem.
De har genereret en stor respons, mange vil meget gerne have tomatplanter fra mine marker istedet for at købe fra planteskolen.
Desværre forholder det sig således at skiltene med tomatsorten forsvandt, således at den rigtige sort ikke vides. Men kollegaerne er ligeglade. Det er dejligt at så mange vil dyrke tomater, i haven men også på altanen.
Glæder mig til weekenden. Så bliver drivhuset færdigt og vi skal på rundtur på Christiania.

2 kommentarer:

  1. Skønt at du sådan deler ud af overflodet istedet for at lade det gå til spille. Dejlig blog.... har først nu opdaget dit indlæg hos mig :0)

    SvarSlet
  2. Ja tak for det. Din blog er også dejlig. rart at dele sin have-planteglæde med andre.

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...