onsdag den 21. maj 2008

Efterlysning: en god leder!

Nej hvor er jeg træt at dårlige ledere. På min gamle arbejdsplads blev den ene dårlige leder udskiftet med en ny. En af mine bevæggrunde for at skifte job var pga dette. Og hvad sker der så. Sørme om ikke lederen på min "nye" (måske så meget sagt, har været her 1 år) arbejdsplads, også lider af det jeg kalder "den gammeldags lederstil". Det med at diktere hvad medarbejderne skal for derefter at spørge om det er ok. Lidt den omvendte rækkefølge. Når han bliver stresset begynder han til og med at snappe efter folk. De kvaliteter der er i højsædet, er ikke lige dem der betegner en god leder.
Så hermed en efterlysning. Hvem kender en god leder. Jeg er desværre kun blevet velsignet med nogle af de dårlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...