tirsdag den 29. april 2008

Græs

I dag fik jeg tidlig fri og sad noget af dagen på terassen, med te og ostemadder (som vist er forbudt iflg hende Thorbjörg Hafsteinsdottir som har skrevet bogen "ti år yngre på 10 uger" som jeg har købt og hvis råd jeg pt overvejer om jeg skal følge). Sikken jeg nød det!
Solen skinnede og det duftede af forår. Efter en rundtur i haven for at plukke tulipaner faldt mit øje på græsset..........øv hvor det vokser hurtigt. Det var jo næste i går at jeg slog det, men nu er det mere end 10 cm højt. Og hvorfor vokser det i totter. Noget græs er 10cm andet er 20cm???
Vores mærkelige nabo har stort set asfalteret hele grunden og nu begynder jeg faktiskt at kunne følge ham. Måske gider han heller ikke at slå græs!!!
Ja ok, det bliver nok ikke her på matriklen at græsset bliver erstattet med fliser.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...