søndag den 27. april 2008

Havearbejde

Vi er igang ude i have igen. det holder aldrig op. Pt er det tørrestativet der skal stå i en betonstøbt fod, så det ikke vælter. Samtidigt er vi stadig igang med drivhuset, iflg min mand, er det temlig avanceret at samle alle siderne. Måske når det først at blive klart engang til efteråret.
Tomatplanteren er efterhånden store, kartoflerne er næste klar til at blive lagt i jorden, men det bliver nok først torsdag, så er der lidt mere tid igen.
Min nye telefon er for lækker. 5mpixel kamera og rigtig gode billeder. Således behøver jeg ikke at gribe spejlrefleksen når jeg vil skyde et par snapshots. Ja telefonen er selvfølgelig også en mp3er, tænk hvad man kan samle i en lille dims i dag. Det er fantastiskt!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også prale med min have: Mine kartofler er kommet op under deres plastik i højbedene. Nu er det forår!

    SvarSlet
  2. ih hvor er du hurtig..........jeg skal først hente kompost på genbrugspladsen og have gemalen til at vende bedet. Så er der klar til kartofler. Forhåbentlig torsdag-fredag............glæder mig!

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...