lørdag den 17. februar 2018

Jeg er her endnu

Men ikke så meget. Jeg forlod blogger.com for at forsøge mig med en blog på Nouw. Men det var vist primært for modebloggere. Og det er jeg jo ikke rigtig. Så jeg er tilbage.
 Ikke med så meget, andet et par fotos. Her fra mit lokalområde, hvor der er indrettet hestestier i skoven. Hvor vi har isfugl og musvåger og alligvel København tæt på.
 I København findes en restaurant der hedder SimplyRaw. Prøv den. Spændende grøn mad, der smager fantastisk. De er rigtig gode til desserter. Vi fik en"cheesecake", selvfølgelig uden cheese, men den smagte helt himmelsk.
Så kan man også prøve Aarhus central food market, hvor vi lige har været. Lidt ala torvehallerne, men lidt mere afslappet og nede på jorden. Og så er der mange siddepladser (det kniber ofte i torvehallerne). Vi fik lækker mad fra Bangkoch (kokken Koch står for denne biks) og et glas vin hver fra en vinbar derinde. Meget lækkert og søde mennesker derinde.
Hav det godt derude. Jeg har vinterferie så det skal nydes.

1 kommentar:

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...