fredag den 22. august 2008

Lykke

Ja hvad er egentlig lykke?
Hvornår er man lykkelig? Jeg har været lidt små sløj i dag (og så på min fridag-øv) og har tilbragt en del af tiden i sengen. Fra vores soveværelset har vi udsigt til baghaven hvor vi har mange træer. For øjeblikket bærer hylden sine hyldebær og der er en stor fornøjelse at observere fuglene "klatre" rundt på tynde grene for at få fat i hyldebærrene. Jeg kan få timer til at gå med at ligge i sengen og kigge ud på haven. Jeg føler mig faktisk rigtig lykkelig når jeg har tid til mit "dagdaseri". Der er et eller andet magiskt ved at kigge på naturen. Man bliver bare så glad og tilfreds indeni.

1 kommentar:

  1. Rigtig god bedring til dig.

    Jeg kan genkende det dejlige ved at kigge på naturen, som du fortæller om. Vi har et par hyld lige uden for køkkenvinduet, hvor foderbrætterne står til fuglene - det er balsam for sjælen at stå og kigge derud :-)

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...