fredag den 2. maj 2008

Sure folk!!

Hold da fest, jeg skal da lige love for at folk er glade for at have ferie!!!
En "hurtig" hyggetur i Bilka startede lovende. En ældre herrer mente at jeg tog en vogn foran ham..........."ser du slet ikke hvad der foregår foran dig". Jo, gamle, det gør jeg jo netop, der står en ledig vogn FORAN mig så den tager jeg naturligvis fordi jeg skal købe planter. Ja det nåede jeg ikke at sige, blot kiggede jeg ondt på ham. Det virkede, han gik sin vej!
Og efter en "hurtig" indkøbstur, men vognen fuld af planter og andet godt, ja så var det min tur til at så i en anen lang kø. Og sørme om ikke en middelaldrende herrer (hvad er det med den alders gruppe-ved de ikke hvordan man opfører sig???), lige smuttede ind foran mig i køen. Jeg fik en lang historie fra de varme lande. Men jeg gad gud hjælpe mig ikke at reagerer. Livet er bare for kort. Selvom to af sådanne episoder på en dag, var lige i overkanten af hvad mors temperament kunne klare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...