lørdag den 17. maj 2008

Drivhuset- en følgeton


Jeg har fået ham jeg er gift med til at reservere denne weekend til at blive færdig med at samle mit drivhus. Jeg har nogle tomater der venter på en drivhusplads.
Projektet startede i starten af april og målet er endnu ikke nået.
Man må udøve list når man skal have ham jeg er gift med til at lave arbejde i haven. Så nu bager jeg chokolade boller og har også lovet at lave cafe latté. Det er det man kalde bestikkelse!!
Efter dagens arbejde er vi næste færdige, nu skal de bare fæstnes til væggen.
I går var vi i Tivoli og se tivolivarieté med Søren Østergaard. Jeg er en stor fan, men ærlig talt. Det var et kedelig show. Det hele var set før, dog kunne Peter Frödin få smilet frem som Dansk topsangeren Kenneth, med hvidt 80er hår, forvaskede denimbukser (trukket godt op i skridtet) og de obligatoriske kunstige mellemrums tandsæt. Ømt!!!

1 kommentar:

  1. Her er indlægget på engelsk, så udlændinge kan følge med:
    I have had him I am married to reserve this weekend to be done to bring together my greenhouse. I have some tomatoes waiting for a drivhusplads.
    The project started in the early april and the goal has not yet been reached.
    We must exercise list when you have to have him, I am married to to create work in the garden. So now I bake chocolate bun and has also promised to make cafe latté. This is what we describe bribery!
    Yesterday we were in Tivoli and see tivolivarieté with Soren Østergaard. I am a big fan, but frankly. It was a boring show. It all had seen before, however, could Peter Frödin few smile emerged as Danish topsangeren Kenneth.

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...