tirsdag den 8. april 2008

Orchideer














Jeg har en forkærlighed for Orchideer. De er simpelthen så nemme at passe, skal kun vandes lidt cirka 1 gang pr uge og efter blomstringen (der typiske varer 1-2 måneder) sætter jeg dem ud i bryggerset (i kulden). Herefter hviler de i nogle måneder medens de danner nye skud og så starter kredsløbet igen.
Alle mine tomatplanter jeg såede for nogle uger siden, er stort set kommet frem. De står nu og fylder i stuen, da de skal have temlig meget lys.
Når jeg sidder i min stuen og kigger på alle orchideerne og mine tomatspirer, så er jeg glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...