torsdag den 3. april 2008

Havearbejde

Så kom jeg endelig i gang med havearbejdet. Ukrudten var kommet temlig meget frem og mit urte/grøntsagsbed var ikke til at kende igen.
Kattene var ligeglade med mine ukrudts bekymringer, sprang kække rundt og snusede over alt.
Vi har en temlig brunstig hankat i nabolaget. Den render rundt og udsender klagelyde og strinter overalt. Ikke særlig lækkert. Den har ikke fattet at alle kattene i huset er snittet og derfor ikke er umagen værd. Er lidt træt at af at den strinter overalt og også på mit vasketøj, så jeg benytter flittigt vandpistolen! Når mors gun kommer i aktion fortrækker den hurtigt! HA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...