torsdag den 3. april 2008

Alderen

I dag fik jeg bogen "ti år yngre på 10 uger" tilsendt. Jeg er ganske enkelt faldet for hende islændingen der har skrevet bogen. Hun var i tv og lignede en på omkring 30, men var i realiteten nær de 50 år. Hun mente at vide hvordan man kan se ung ud på en naturlig måde. Dvs uden kirugi, botox o.s.v.
Det må jeg prøve. Mine øjnrynker vokser dag for dag, et skræmmende faktum.
Så i næste uge starter uge 1. Så må vi se om jeg kan skrue ned for rynkehastigheden med de vise ord fra en kvinde fra Island.
Hastigheden for dannelsen af rynker= Antallet af rynker/10

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...