mandag den 18. februar 2008

Drivhus?

Jeg vil bare så gerne have et drivhus, men vores grund er ikke så stor, så jeg sidder hele tiden og tænker på store lækre drivhuse ala dem i botanisk have, men ender altid med at der ikke er plads i vores have.
Jeg har også overvejet en glaspavillion, den fås jo i forskellige størrelser, men hvor skal den stå? hvor svært er det at sætte den op? osv.
Ja det er så endt med at jeg ovevejer et vægdrivhus. Men de fås også i et utal af størrelser, og her er problemet så. Det eneste sted et sådant kan placeres findes ved min Hibiskus busk.
Den er temlig stor og det tager mange år at få en på samme størrelse. Derfor begrænser denne mine vægdrivhus planer. Det kan næste kun blive et drivhus uden plads til havemøbler (som jo oprindelig var planen), dvs pt overvejer jeg et lille vægdrivhus, højst sandsynlig i polycarbonat.
Jeg havde oprindelig forestillet mig et i glas, men disse er åbenbart mere vedligeholdskrævende efter en hård vinter, end polycarbonaten. Og så længe vi alligevel ikke kan sidde i drivhuset og skue ud over haven, ja så kan det vel være lige gyldigt om det er plast eller glas?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...