torsdag den 11. september 2008

Ny cykel

Ja min super cykel har det desværre ikke så godt. En del eger i baghjulet er sprunget, så baghjulet er blevet noget ækset (staves det virkelig sådan??) og der skal nye punkterfri dæk på. Den er 6-7 år gammel og jeg tror ikke det kan betale sig at fixe den. I dag var jeg forbi Urania cykler. De havde en super Batavus citybike på tilbud. Men mine ben er åbenbart for lange, så det bliver nok ikke den. Ellers god at køre på. Men den venlige ekspedient viste mig en Raleigh cykel der var noget længere. Modellen havde dog hverken kevlardæk, lys, lås osv på, så det skulle købes ved siden af. Bad om betænkningstid og hjemme ved nettet, fandt jeg et supertilbud på en Raleigh i en butik i Glostrup. Så jeg tror jeg suser derud i morgen og kigger på vidunderet.

2 kommentarer:

  1. Det lyder lækkert med Raleigh-cyklen i Glostrup! Har du købt den, Havehyrde? Får vi et billede?

    Jeg skal i gang med at finde én selv, men mine ben er ikke specielt lange.

    SvarSlet
  2. billede rapportage er klar (se indlæg fra i dag). ´Jeg er den lykkelige ejer af en sprit ny cykel. Rigtig lækker.

    SvarSlet

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...