fredag den 6. juni 2008

Mit hjem er mit slot

Haveselskabet holder i disse dag en "udstilling", med ovenstående navn. Jeg skulle selvfølgelig derned og fik selskab af en af mine kollegaer fra min gamle arbejdsplads. En dejlig kvinde som jeg havde en rigtig godt samarbejde med. Der var mange spændende ting, jeg forelskede mig i et springvand på solceller. Men desværre var det udsolgt. Heldigvis ligger butikken i Valby, et sted jeg kommer forbi ind i mellem. Hyggelig dag, med en masse snak, grin og hygge. Vi spiste frokost i Tuse Næs cafeen, Økologisk bolle med kylling, pesto og salat og en kildevand. Til dessert en italiensk is. Uhmmmmmm.............dejligt. Da vi fik nok af alle planterne og brugskunsten gik vi på den cafeen der ligger ved indgangen til Frederiksberg Have. Dejlig kaffe og Kusmi the.
Strålende dag med en ex-kollega som jeg i den grad savner på min "nye" arbejdsplads.
Og vi fik købt en masse duft-geranium!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

din mening:

Politikens undervisningspris?

Politiken har for nogle år tilbage opfundet en undervisningspris, der gives til  folkeskolelærere og underviser på ungdomsuddannelserne. Den...